התארגנות לחיים טובים יותר במעבר ל 2012 בליווי קריסטלים

התארגנות לחיים טובים יותר- קריסטלים להערכות התפתחות המימד החמישי-מימד התקשורת

בעולם מקצועי, עסקי ותחרותי כמו שלנו עם מרכיב גבוה של טכנולוגיות ואי וודאות גיאולוגית, כלכלית, פוליטית ומדינית, דווקא כאן ניתן להפעיל באופן נפלא את קסמם של הקריסטלים שאינם רק אבני חן.אנו נמצאים בתנועה של אי וודאות, תופעות טבע והתרחשויות ענק של מהפכות, רעידות אדמה, מהפכות פיזיולוגיות, מהפכות חברתיות ותרבותיות. ברור שאנחנו צועדים לעידן משתנה למעבר למימד החמישי שהוא גם מימד התקשורת.

תהליכי החיים, בבית במשפחה ובעולמינו העסקי והחברתי מורכבים ודורשים: בריאות, אהבה, סבלנות, תחכום, עשייה רבה, תהליכי קבלת החלטות, פתיחות לרעיונות חדשים, יחסים בינאישיים (בבית, בחברה ובעבודה), קונפליקטים ומצבים מלחיצים וכדומה.

את כל המיומנויות האלו אנו עושים באמצעות כלים מקצועיים, רוחניים, ואישיים שעומדים לרשותנו אותם רכשנו בחיים עם השנים ולכך אנו נזקקים תמיד לאנרגיה רבה. כלים נוספים המוכרים פחות , שתמיד היו כאן, לטובת האדם, בחיי היום יום, הבריאות, הרגש והעשייה – הינם גבישי הקריסטלים.

קריסטלים – מינרלים אנרגטיים נוצרו ברובם במעמקי קליפת כדור הארץ, כאשר בתהליך ההתהוות שלהם נאגרה אנרגיה רבה. תורת השימוש בקריסטלים מבוססת על מספר היבטים: ההרכב הכימי של האבן, המבנה הפיזי של האבן, צבע האבן, האנרגיה הגלומה, דחיסות האבן (שקופה או אטומה), אבן גולמית או מלוטשת, גודל האבן, וכדומה… האנשות ידעה ועשתה שימוש באנרגיות הגלומות בקריסטלים מאז ומעולם. כאן נתמקד בהסבר על הקריסטלים בעלי מנעד הצבעים הכחולים.

אחת הדרכים להתבונן ולאפיין את השימושים בקריסטלים היא דרך השיוך לצ'אקרות שהם המרכזים האנרגטיים שלנו (צ'אקרה = גלגל/מרכז בשפת הסנסקריט, ברפואת המזרח, רפואת התדרים ותורות ההילינג השונות – אנו מבחינים במרכזים אנרגטיים שונים כאשר לכל מרכז תפקידים ברבדים שונים פיסיולוגים , רגשיים, שכליים ורוחניים).

הצבע הכחול אם כן מחבר אותנו לצ'אקרת הגרון שהוא גם מרכז התקשורת שלנו.

צ'אקרה זאת אחראית על איזור הראש שלנו מהצוואר ועד איזור הגבות לכן הטיפולים באבנים כחולות לסוגיהן עשוי להואיל בתופעות ומחלות באזורים אלו. לדוגמא: בלוטת התריס, בלוטות הלימפה שבגרון, צוואר, מערכת אף אוזן וגרון, מיתרי הקול, שרירים,פה ושיניים, אף ונחיריים, קנה הנשימה והבליעה ומערכת העצבים.

נסייג ונאמר שהאבנים עובדות איתנו ויש לדעת כיצד מתעלים את האנרגיות שלהם למענינו, ואיך בכתבה זאת משום המלצה במקום רפואה מערבית קונבנציונאלית.

האבנים הכחולות מצוינות בלעזור לנו לבוא ולהביא לידי ביטוי את עצמנו, כאשר אנו מתייחסים לתקשורת הרי שאנו מתכוונים הן לתקשורת שלנו פנימה עם עצמנו כמו גם לתקשורת של כלפי חוץ עם הסובבים אותנו. הקריסטלים הכחולים עוזרים לנו להיות ממוקדים בזרימה התקשורתית שלנו ושנוכל לבטא במדויק את שעל ליבנו ומוחנו כמו גם להביא לידי ביטוי יצירה חבויה או להוציא אל הפועל רעיונות וחלומות חבויים בתוכנו.

מנעד צבעי הקריסטלים הינו מתכלת בהיר עדין דרך צבעי הטורקיז ועד לצבעים כחולים עמוקים וכהים כאשר השימוש בהם נקבע על ידי אל מול המטופל באופנים שונים.

לפי אבחון שלי את מצב הצ'אקרה (מאוזנת , עודף או חוסר), לפי בחירה אינטואיטיבית שלי או של המטופל. אופן השימוש יכול להיות בהבניית מערך (הנחת האבנים) על גוף המטופל, יש מצב לנשיאת האבנים עלינו (בצורת תכשיט או מוצנע בחלקי לבוש), יש מצב לישון איתן (הן נפלאות לתמיכה בחלומות וזכירתם) יש מצב לשתות מים שהושרו בהם אבנים או הוכנה מהם תמצית, יש מצב לתהליך מדיטציה או דמיון מודרך כאשר הקריסטלים הם חלק מהתהליך שמטרתו להקל על כאבים, למוסס פחדים, לחזק את הביטחון והזרימה התקשורתית שלנו, לחזק תהליכי קבלת החלטות ואסרטיביות.

 

להלן פרוט של חלק מהאבנים הכחולות שאנו יכולים להיעזר בהם בחיי היום יום – אפילו אם רק יהיו במחיצתנו בכל צורה שהיא.

אגת בלו לייס – מרגיעה ומעודדת זרימה וקבלה של החיים, דיבור זורם וקולח.

סודולייט – מרגיעה, מחזקת תקשורת אסרטיבית וקבלת החלטות.

אקווה מרין– תכלת עד מנעד של גווני ירוק- מגבירה כושר הבעה, ממוססת פחדים מחזקת אומץ.

אזורייט – מטהרת מנטלית, מרחיקה חסמים המונעים מאיתנו התקדמות בחיים, מעודדת חלומות.

טורקיז – מחזקת בטחון עצמי, מגבירה את הצורך בהגשמה עצמית, מעניקה הגנה וקשרי חברות ונאמנות.

קייניט – מהווה גשר לעולמות עליונים, תקשור ושחזור גלגולים, מפתחת עיין שלישית.

לאפיס – אבן "מלכות", מעניקה כוח וחוכמה, מגבירה קבלה עצמית ומצמצת תחושות יאוש, משמשת כמטהר מנטלי, רגשי ורוחני.

לרימר – מגבירה טלפתיה, מחברת אותנו לאנרגיה "דולפינית" , אושר והרמוניה רגשית, מקררת ומצמצמת כעסים ומחברת בין רגש ומחשבה.

ספיר – משפרת מצבי רוח, מגבירה אינטואיציה, יציבות ומשמעת עצמית, מקלה במצבי לחץ.

כלצית כחולה– תמיכה בתהליכי שינוי של תבניות חשיבה (פרדיגמות ואמנות מגבילות), מצוינת לזיכרון , ריכוז והורדת ידע וזכירת חומרים (לבחינה או מצגות).

איולייט– הרמוניה פנימית ומיצוב במערכות יחסים,מרגיעה ראש אקטיבי מידי, מאפשר שינה נינוחה יותר.

המימורפייט – מרגיעה מאד, מעודדת גישה חיובית לאנשים וקבלתם כפי שהם, מקלה על תחושות עוינות,מרגיעה ומקבלת את זרימת החיים.

אנג'לייט– מעודדת סבלנות, נדיבות, וגישה לאחר, מסייעת בחיפוס כיווני חיים חדשים, מחזקת טלפתיה.

אשמח לשמוע את דעתך

*


כל הזכויות שמורות - ריקי חן יהונתן - קסם הקריסטלים - © 2012
סמרטקיט - אינטרנט לקידום העסקים
דילוג לתוכן