הטמנת קריסטלים – לחיזוק האדמה

בתהליך טקסי אנו מחזירים "במערך" מנדלה של קריסטלים לאמא אדמה – התגלמות הבאת הרוח אל החומר באהבה. הקריסטלים מינרלים אנרגטיים שהתהוו במשך מיליוני שנים במעמקי כדור הארץ, בתהליך ההתהוות נאגרה בהם אנרגיה שאנחנו בני האדם יודעים לתעל לצורכי ריפוי, התפתחות והתעוררות רוחנית לקידום חיינו – אני מרגישה שמעת לעת יש צורך לבחור חלק מהם ולהשיב אותם לחזק את האדמה עליה אנו חיים ומדללים מקורותיה.

פעילות אנרגטית חשובה זאת קוראת על פי יוזמתי או יוזמת אנשים שיש להם עניין לחיזוק אמא אדמה – בין אם מדובר בארגונים ואזורי עבודה, מקומות קהילתיים, גנים צבורים, בתי ספר, ישובים, קיבוצים ומושבים, בתי ספר, מקומות שונים בטבע, גנים ובתי אבות ועוד…………….

לקראת מפגש הטקס, בהמתנה של כמספר ימים ובהקשבה למיקום ולקבוצה הספציפית, מתווסף ונבנה בעיני רוחי אלו קריסטלים "מבקשים" לחזור לאדמה ובאיזה מבנה – וכך נוצר "מערך" מוסדר של אבנים בצורה של מנדלה – אותה צורת קיום של האחדות והחיבור למקור.

הריגוש בתהליך שכזה הינו החגיגה שהכל קורה ביחד – אחרי התכנון המקורי שלי, על פי התדרים המבוקשים לטיהור וחיזוק, אני מגיעה למרחב השטח, מתחברת לאנשים – והרבה פעמים גם לילדים שמיצגים לנו גם את דור ההמשך לחיבורים האנרגטיים לאמא אדמה.

התהליך במלואו כלל חיבור ראשוני לקריסטלים, מרגישים אותם, נושמים איתם, ויוצאים למסע שמחבר אותנו עם הטבע, ומספרים על עצמנו דרכם.

יחד עם בני המקום אנו בוחרים את המקום בו נטמון את הקריסטלים. ומתחיל הטקס המופלא : כמו בעבודה עם מנדלות, (הטיבטים יוצרים מנדלה בחול ואחר כך מפזרים אותה בנהר) אנו "מפרקים" את המנדלה הקריסטלית שהכנתי מראש , כל אחד בחר לו קריסטלים מתוך המערך…..מחזיקים באבנים באופן אישי….מתחברים…מתפללים…..מברכים….וכך יצרנו מחדש את המבנה בתוך האדמה…כל המשתתפים: הילדים והורים ….לפי סדר המערך והאנרגיות שאנו בוחרים לחזק… עד שנוצר מערך מובנה חדש עם כל האהבה והכוונה של כל משתתפי מפגש הטקס. כשכל המערך נהיה במלאות באדמה וכל הקריסטלים שנבחרו לחזור לאדמה הוטמנו….אנו מחזירים את האדמה מכסים את המטמון- ובכך מחזירים ומחזקים בכל האיכויות והתכונות של הקריסטלים שחוזרים הפעם לאדמה.

על פי ההנחיה שאני מקבלת, יש גם מצבים בהם כל משתתף לוקח קריסטל מהמנדלה ו"שותל" אותה עם זימונים, ברכות ובקשות אישיות במרחב בו מתנהל התהליך.

כחלק מסכם של הטקס….כל אחד מהמשתתפים בוחר קריסטל מסוים….לעצמו ובזיכרון הזה אנחנו מחזקים את הקשר "הבונד" בין האדמה לבינינו.

החוויה קסומה, מאחדת ומרגשת עד דמעות – תוך ידיעה שהנכון קורה, האדמה מפרה אותנו ואנו מפרים אותה בחזרה, זה הנכון!

 

משתפת אתכם בפעילות אנרגטית שאני עושה מזה כ 5 שנים.

את תחילת התהליך עשיתי עם מורה, הילרית מיוחדת, רבת קסם מאנגליה – בשם קרולין אמירה וינדהיים, שסימנה אותי כממשיכת דרכה בתחום בארץ, ואני נעניתי לאתגר!!!

מאז פיתחתי דרכים ותהליכים שונים לאפשרויות חיזוק האדמה בהתאמה לארץ שלנו במבנים של אחדות, לרבות תהליכים שהם חווייתיים ומעלי תדר למשתתפים – בוגרים או בשילוב ילדים.למדתי….שאנחנו מאד מדללים את האדמה עליה אנו חיים.

למדתי…. שיש בידינו להחזיר טובה לגאיה – אדמה הטובה.למדתי…שלקריסטלים יש את האיכות הגבוהה להעלאת התדר ולחזק, את כל מה ומי שבא איתם במגע – ולעוצמת הכוונה יש משמעות טהורה וקדושה לתהליך…למדתי…. להחזיר טובה לאדמה, תעזרו לנו? ויש המון הנאה בתהליך…. אז……………..בשמחה ובהוקרה אני מזמינה אתכם, עם בני המשפחה, חברים, שותפים עסקיים, מעגלים אנרגטיים חברתיים להם אתם שותפים ובעיקר הילדים דור ההמשך שלנו לשמור ולחזק את גאיה – אמא אדמה.

אשמח לשמוע את דעתך

*


כל הזכויות שמורות - ריקי חן יהונתן - קסם הקריסטלים - © 2012
סמרטקיט - אינטרנט לקידום העסקים
דילוג לתוכן